Doba umelá?

20. apríla 2016, tamara, Nezaradené

Netuším, ako to vnímate vy, ale ja mám dojem, že v poslednom období sa nám dievčatá a ženy, jedna na druhú, akosi príliš podobajú… Poznávacie znamenie – čo najmenej prirodzenosti! Riasy umelé, pery s výplňami, prsia s výplňami, vlasy predĺžené, zahustené, nošteky zmenšené, obočia v tvare hokejky.. Vždy tip-top upravené..

Uf! To by som pri svojom pracovnom tempe nedala, ani keby som chcela 🙂

Páči sa mi prirodzenosť. Oceňujem ju zvlášť na známych ženách, ktoré sú pod drobnohľadom verejnosti, najmä bulváru, a napriek tomu nepodľahli.. Podľa môjho názoru sú „plastiky“ smiešne a tvár bez mimiky považujem za odpudzujúcu…

Zaujímavé, čo sa týka potravín, v súčasnosti je trendom vyberať si tie bez umelých prídavkov… Verím, že tento trend prerazí aj do sféry vnímania ženskej krásy. A ženy si začnú samé seba viac vážiť. A uvedomia si, že krásnymi ich robí práve ich jedinečnosť.. A že táto komická „doba umelá“ upadne do zabudnutia. Radšej.