Založ si blog

„Poriadok“ v spravodajstve. .. Hurá? !

Dnes som si prečítala, že nový šéf spravodajstva v televízii Markíza začal robiť zmeny. Konečne – povedala som si. Že by som sa opäť vrátila k sledovaniu správ? Nie, samozrejme, že žartujem 🙂 Keď som si ten článok prečítala, pochopila som, o čom to zas je. Nie, kvalitné mienkotvorné spravodajstvo nebude, to sa robia len „čistky“ v radoch zamestnancov. Padáka vraj dostal ako prvý – kto iný, ak nie najstarší z moderátorov televíznych novín. Iste, ide o redukciu v počte moderátorských dvojíc. Ale – sú vôbec na čítanie správ potrebné dve osoby? A musia to byť zákonite pekné blondínky? Zrelý, skúsený moderátor zrejme nepriláka k obrazovkám dosť divákov… Záleží na tom, o akých divákov danej televízii ide. Podľa skladby programov sa zrejme každý dovtípi, že náročného diváka táto televízia nepotrebuje.

Dobre, ja som tá najmenej kompetentná starať sa do toho, či to bol správny krok, alebo nie. Naozaj správy komerčných televízií príliš nesledujem, ak áno, tak skôr náhodne. Niečo mi tu však „nesedí“. Prečo nový šéf nezačne z opačného konca? Prečo sa nepustí do zmeny celkovej štruktúry spravodajstva? Prečo nedá stop tomu zbulvarizovanému balastu a neprekvapí kvalitou?

Neviem, možno títo ľudia žijú v akejsi bubline, kde strácajú kontakt s realitou. Inak si to neviem vysvetliť. Prečo inak by nás urážali tým, čo nám podsúvajú? Či to som len ja prehnane náročná a rozmaznaná, keď odmietam sledovať reklamné pásmo, občas prerušované stupídnymi reality šou a úplne, ale úplne nesledovateľnými správami?

Nuž, čím viac možností voľby programov máme, tým menej sa toho dá pozerať. Má to však aj pozitívum – aspoň viac čítame 🙂

Máme iné škvrny ! !!

13.07.2017

No, chvalabohu, že nám to už niektorí dotknutí výrobcovia vysvetlili. Lebo už som skutočne začínala mať pochybnosti 🙂 Určite ste v médiách zaregistrovali správu o analýze produktov, predovšetkým potravín, ktorú vypracovali odborníci z Vysoké školy chemicko-technologické. Výsledok – z 21 testovaných produktov, ktoré sú pod rovnakou značkou predávané vo [...]

Doba umelá?

20.04.2016

Netuším, ako to vnímate vy, ale ja mám dojem, že v poslednom období sa nám dievčatá a ženy, jedna na druhú, akosi príliš podobajú… Poznávacie znamenie – čo najmenej prirodzenosti! Riasy umelé, pery s výplňami, prsia s výplňami, vlasy predĺžené, zahustené, nošteky zmenšené, obočia v tvare hokejky.. Vždy tip-top upravené.. Uf! To by som pri svojom [...]

Aj svetlo by sme mali odrážať. ..

24.10.2013

Pred chvíľou som si v novinách prečítala, že dnes od štrnástej do osemnástej hodiny vykonávali policajti v Trenčianskom kraji kontrolu nemotorizovaných účastníkov cestnej premávky. Zameraná mala byť na dodržiavanie pravidiel cestnej premávky, ale aj na používanie reflexných prvkov. Nuž, kontrola reflexných prvkov medzi štrnástou a osemnástou hodinou – čo ja viem, [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50, aktualizované: 15:34

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

tamara

Čisto subjektívny pohľad na rôzne záležitosti, ktoré sa nejakým spôsobom mihnú v mojom živote...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 51326x
Priemerná čítanosť článkov: 3208x

Autor blogu

Kategórie