Založ si blog

Pri žobraní sa človek toľko nenarobí. . .

Žobrajúci občania pred hypermarketmi – bohužiaľ, jeden z fenoménov súčasnej doby. Iste sa aj vám mnohokrát stalo, že len čo ste stihli dať nákup do auta, zastavila sa pri vás osoba so zanedbaným vzhľadom (možno je to zámer) a pýtala od vás peniaze. Mne osobne sa to stalo niekoľkokrát. A aj keď mám množstvo zlých vlastností, pomôcť človeku v núdzi mi problém nerobí. Samozrejme, v rámci mojich možností. Títo žobrajúci občania sú však poriadne rozmaznaní. Skúste im namiesto peňazí (pravdepodobne na „chľast“) ponúknuť jedlo. Myslíte, že vám budú vďační? Som ochotná týmto ľuďom pomôcť zahnať hlad a smäd (nie alkoholom), oni však o to vôbec nestoja. Len raz sa mi stalo, že mi takáto pani povedala, že „aj to sa počíta“. Potom však kamsi zdúchla…

Ak týmto ľuďom predsa len mienite ponúknuť peniaze, určite netrochárte, pretože ich to uráža. Zažila som to, keď som takémuto pánovi ponúkla 1 euro. Pohŕdavo na mňa pozrel, čosi nezrozumiteľné si popod nos zašomral, ale peniaze si vzal.

Možno nie som dosť dobrá, keď ponúkam takýmto ľuďom radšej jedlo, ako hotovosť. Možno je to skutočne ako „dávať smädnému chlieb“. Je však proti mojím zásadám podporovať sebadeštrukciu týchto ľudí. Mnohí z nich sú v situácii, že im alkohol pomáha nemyslieť na to, kde sa ocitli, ale možno sú aj takí, ktorí sa ani nemajú tak zle, len sa nehanbia vyjsť na parkovisko pred hypermarket a pýtať od ľudí peniaze.

Iste, je to jednoduchšie, ako pracovať…

Máme iné škvrny ! !!

13.07.2017

No, chvalabohu, že nám to už niektorí dotknutí výrobcovia vysvetlili. Lebo už som skutočne začínala mať pochybnosti 🙂 Určite ste v médiách zaregistrovali správu o analýze produktov, predovšetkým potravín, ktorú vypracovali odborníci z Vysoké školy chemicko-technologické. Výsledok – z 21 testovaných produktov, ktoré sú pod rovnakou značkou predávané vo [...]

Doba umelá?

20.04.2016

Netuším, ako to vnímate vy, ale ja mám dojem, že v poslednom období sa nám dievčatá a ženy, jedna na druhú, akosi príliš podobajú… Poznávacie znamenie – čo najmenej prirodzenosti! Riasy umelé, pery s výplňami, prsia s výplňami, vlasy predĺžené, zahustené, nošteky zmenšené, obočia v tvare hokejky.. Vždy tip-top upravené.. Uf! To by som pri svojom [...]

Aj svetlo by sme mali odrážať. ..

24.10.2013

Pred chvíľou som si v novinách prečítala, že dnes od štrnástej do osemnástej hodiny vykonávali policajti v Trenčianskom kraji kontrolu nemotorizovaných účastníkov cestnej premávky. Zameraná mala byť na dodržiavanie pravidiel cestnej premávky, ale aj na používanie reflexných prvkov. Nuž, kontrola reflexných prvkov medzi štrnástou a osemnástou hodinou – čo ja viem, [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

tamara

Čisto subjektívny pohľad na rôzne záležitosti, ktoré sa nejakým spôsobom mihnú v mojom živote...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 51296x
Priemerná čítanosť článkov: 3206x

Autor blogu

Kategórie