Založ si blog

Žiada sa vám adrenalín? Nech sa páči. .. : -)

Ak túžite po tom, aby kôra vašich nadobličiek produkovala viac adrenalínu, nemusíte si platiť drahé dobrodružné zážitky. Stačí, keď si vyjdete na obyčajnú prechádzku kúpeľným mestečkom Bojnice.

Dnes som to skúsila a poviem vám – silný zážitok.

Ak by ste sa chceli prejsť okolo (skutočne krásneho) zámku, obujte si topánky s protišmykovou podrážkou. Ja som bola vhodne obutá, nohy mi však napriek tomu lietali do všetkých strán 🙂 Nekecám. Chodníky, ktorými bežne prechádza množstvo ľudí, boli úplne, ale úplne zľadovatené. Je teda vysoká pravdepodobnosť, že vaša stabilita to počas chôdze nevydrží a vy sa, v tom lepšom (alebo horšom?) prípade, ocitnete na zadku. Ak vám bude priať šťastie, pristanete na ešte teplom psom exkremente. Ak vám šťastie naklonené nebude, exkrement už bude zamrznutý na kosť. Au..

Smutné…

Musím povedať, že do tohto mestečka chodím rada. Aj napriek tomu, že mi v ostatnom čase pripadá akési zanedbané.

To, že chodníky sú pri mínus pätnástich stupňoch Celzia zľadovatené, je prirodzené. Chodí však tadiaľ dosť ľudí na to, aby kompetentní rozhodli o ich posypaní. Či čakajú, kým si tam niekto vážne ublíži?

Psie exkrementy – áno viem. Sú všade. V tomto meste sa však neoplatí počas chôdze príliš obzerať. Inak riskujete, že vaša noha skončí v … Koho je to chyba? Nuž, v prvom rade majiteľov psov. To je jasné. Myslím si však, že je možné ich za to postihovať a tým docieliť čistejšie mesto.

Sú mestá a mestečká, ktoré dokážu s takýmito nedostatkami zabojovať a sú mestá, ktoré to zvládajú menej. Nemyslím si, že to je o peniazoch, toto je skôr o vôli kompetentných. Napríklad ja pracujem v meste, kde majitelia psov akosi prirodzene a automaticky po svojich psíkoch upratujú. Takže to predsa len ide. V kúpeľnom mestečku, kde možno očakávať množstvo turistov, by sa to tiež mohlo stať samozrejmosťou. Zlej povesti sa totiž zbavuje ťažko..

Máme iné škvrny ! !!

13.07.2017

No, chvalabohu, že nám to už niektorí dotknutí výrobcovia vysvetlili. Lebo už som skutočne začínala mať pochybnosti 🙂 Určite ste v médiách zaregistrovali správu o analýze produktov, predovšetkým potravín, ktorú vypracovali odborníci z Vysoké školy chemicko-technologické. Výsledok – z 21 testovaných produktov, ktoré sú pod rovnakou značkou predávané vo [...]

Doba umelá?

20.04.2016

Netuším, ako to vnímate vy, ale ja mám dojem, že v poslednom období sa nám dievčatá a ženy, jedna na druhú, akosi príliš podobajú… Poznávacie znamenie – čo najmenej prirodzenosti! Riasy umelé, pery s výplňami, prsia s výplňami, vlasy predĺžené, zahustené, nošteky zmenšené, obočia v tvare hokejky.. Vždy tip-top upravené.. Uf! To by som pri svojom [...]

Aj svetlo by sme mali odrážať. ..

24.10.2013

Pred chvíľou som si v novinách prečítala, že dnes od štrnástej do osemnástej hodiny vykonávali policajti v Trenčianskom kraji kontrolu nemotorizovaných účastníkov cestnej premávky. Zameraná mala byť na dodržiavanie pravidiel cestnej premávky, ale aj na používanie reflexných prvkov. Nuž, kontrola reflexných prvkov medzi štrnástou a osemnástou hodinou – čo ja viem, [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

tamara

Čisto subjektívny pohľad na rôzne záležitosti, ktoré sa nejakým spôsobom mihnú v mojom živote...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 51187x
Priemerná čítanosť článkov: 3199x

Autor blogu

Kategórie