Založ si blog

Facebook – priateľ, alebo – strata času?

Dlho som mu odolávala. Aj argumenty, že prečo tam ešte nie som, som mala 🙂  Tento rok v lete som to však skúsila. Zaregistrovala som sa na facebooku. A spočiatku sa mi to aj páčilo, pretože som zrazu bola v kontakte aj s priateľmi, s ktorými nemám možnosť stretávať sa tak často, ako by som chcela.

Hneď na začiatku ma zarazilo, koľko ľudí mi poslalo žiadosť o priateľstvo. Aj takí, ktorých som ledva poznala…

Čo ma však totálne ohúrilo, bolo to, s akou samozrejmosťou tu ľudia verejne hovoria o svojom súkromí (a ešte to aj doložia bohatou fotodokumentáciou !!!) Silná káva – niekedy…

Do údivu ma tiež privádzalo, keď som na nástenke takmer štyridsaťročnej ženy pravidelne čítala rôzne citátiky o láske a pod. (presne také sme si písali do denníčkov ako trinásťročné).

Alebo horoskopy…

Odpočítavanie dní do dovolenky…

Samožerstvo 🙂  – (úžasne „nastajlované“ kočky alebo chlapi na fotkách a pod nimi ešte úžasnejšia diskusia o tom, ako na nich úžasne vyzerajú).

Dostalo ma aj to, čomu všetkému sa dá na facebooku fandiť. Dokonca aj „protifanúšikovskej“ stránke. Vážne. Nekecám.

Samozrejme, že si nemyslím, že je facebook zlý. Skôr žasnem nad tým, ako sú mnohí ľudia osamelí. Myslím, že keby neboli, keby ich napĺňalo niečo zmysluplné, dokázali by aj facebook používať s rozumom.

Ja som si svoj účet na facebooku zrušila. Ako dôvod som uviedla, že ho nepovažujem za užitočný. Radšej s priateľmi pokecám osobne, aj keď nie tak často, ako by som chcela. O to viac si však budem tie chvíle vážiť.

Máme iné škvrny ! !!

13.07.2017

No, chvalabohu, že nám to už niektorí dotknutí výrobcovia vysvetlili. Lebo už som skutočne začínala mať pochybnosti 🙂 Určite ste v médiách zaregistrovali správu o analýze produktov, predovšetkým potravín, ktorú vypracovali odborníci z Vysoké školy chemicko-technologické. Výsledok – z 21 testovaných produktov, ktoré sú pod rovnakou značkou predávané vo [...]

Doba umelá?

20.04.2016

Netuším, ako to vnímate vy, ale ja mám dojem, že v poslednom období sa nám dievčatá a ženy, jedna na druhú, akosi príliš podobajú… Poznávacie znamenie – čo najmenej prirodzenosti! Riasy umelé, pery s výplňami, prsia s výplňami, vlasy predĺžené, zahustené, nošteky zmenšené, obočia v tvare hokejky.. Vždy tip-top upravené.. Uf! To by som pri svojom [...]

Aj svetlo by sme mali odrážať. ..

24.10.2013

Pred chvíľou som si v novinách prečítala, že dnes od štrnástej do osemnástej hodiny vykonávali policajti v Trenčianskom kraji kontrolu nemotorizovaných účastníkov cestnej premávky. Zameraná mala byť na dodržiavanie pravidiel cestnej premávky, ale aj na používanie reflexných prvkov. Nuž, kontrola reflexných prvkov medzi štrnástou a osemnástou hodinou – čo ja viem, [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

tamara

Čisto subjektívny pohľad na rôzne záležitosti, ktoré sa nejakým spôsobom mihnú v mojom živote...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 51192x
Priemerná čítanosť článkov: 3200x

Autor blogu

Kategórie