Založ si blog

Archív: november, 2011

Máme právo nevypovedať, lebo všetko, čo povieme, môže byť použité proti nám (alebo držme radšej hubu, aby sme na ňu nespadli). .

V tomto období viac ako po iné dni skloňujeme slovo demokracia. Prepáčte mi trúfalosť, ale po skúsenostiach, ktoré mám, mi to slovo už pripadá ako nadávka. Pľuvanec rovno do tváre. Za toto slovo sa schovávajú najčastejšie tí, ktorí jeho význam snáď ani nepoznajú. Kašlem na takú demokraciu, keď sa (trebárs cestou z práce) musím prizerať na mol opitému […]

Pokračovanie článku

Diéta = móda? Nutnosť? Strašiak?

Tiež momentálne dodržiavate nejakú diétu? Aby ste sa zmestili do nohavíc spred troch rokov? Aby ste sa páčili partnerovi? Alebo aby ste vyzerali ako modelky v časopisoch? Pozor, teraz nemám na mysli ľudí so skutočnou nadváhou, pre ktorých je zhodenie niekoľkých kilogramov nutnosťou, aby predišli zdravotným problémom. Teraz mám na mysli väčšinou dámy (chlapi tieto veci […]

Pokračovanie článku

Arogantnejší vyhráva? .. .

Dnes sú cesty „upchaté“ autami viac menej samozrejmosťou. Tiež som viac ako často súčasťou cestnej premávky a napriek tomu ma dokáže takmer každý deň na našich cestách niečo prekvapiť. Príležitostných vodičov neriešim. Aj oni občas potrebujú prevetrať svojich garážovaných „tátošov“ 🙂 a tak ich, niekedy s úsmevom, rešpektujem. Niečo iné riešim. […]

Pokračovanie článku

Vianoce v októbri? A prečo nie?

Práve som sa vrátila z bežného nákupu potravín. Vrátila som sa však poriadne vytočená. Je normálne, keď začiatkom novembra nakupujem v hypermarkete a z reproduktorov sa ozývajú vianočné melódie? Pred tým istým hypermarketom UŽ stojí vianočný stromček? A to ani nehovorím o vianočnom tovare na pultoch… O reklamách s vianočnou tématikou (podotýkam – už od […]

Pokračovanie článku

Reklama naša všadeprítomná (a otravná). . . .

V prvom rade vás chcem ubezpečiť, že v žiadnom prípade nie som televíznou maniačkou. Naozaj nie som. Neprežívam so svojimi kolegyňami osudy rôznych seriálových hrdinov, pretože tie seriály jednoducho nesledujem. Už vôbec nie rôzne reality show. Ja si tú svoju reality show radšej žijem. Aby som bola „v obraze“, zvykla som sledovať aspoň televízne noviny. Aj toho sa […]

Pokračovanie článku
Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

tamara

Čisto subjektívny pohľad na rôzne záležitosti, ktoré sa nejakým spôsobom mihnú v mojom živote...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 51195x
Priemerná čítanosť článkov: 3200x

Autor blogu

Kategórie